Rzeszowski Dom Kultury poszukuje dynamicznej i entuzjastycznej osoby na stanowisko specjalisty ds. organizacji imprez.
Wymagania
- doświadczenie w prowadzeniu projektów eventowych,
- umiejętność prowadzenia negocjacji,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz planowania,
- umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie,
- odpowiedzialność, sumienność, kreatywność i elastyczność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność,
- biegła znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane
- doświadczenie w organizacji wydarzeń,
- znajomość podstawowych zasad funkcjonowania instytucji kultury,
- znajomość języka angielskiego.
Zakres obowiązków
- aktywny udział w przedsięwzięciach związanych z realizacją zadań Rzeszowskiego Domu Kultury, w tym organizacja i obsługa wydarzeń takich jak koncerty, spektakle, festiwale, eventy artystyczne itp.
- przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej organizowania imprez, m.in.: sporządzanie kosztorysów, kart imprez itp.
- monitoring oferty rynkowej w zakresie kultury.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie (umowa na pełny etat)
- nagrody adekwatne do zaangażowania,
- fundusz socjalny,
- szansę na rozwój i szkolenia,
- możliwość realizowania własnych pomysłów,
- sympatyczny i kreatywny zespół.
Wymagane dokumenty
- zgłoszenie winno obejmować CV
- należy je przesłać na adres [email protected] do dnia 30 września 2022 r.