NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. ORGANIZACJI IMPREZ

Rzeszowski Dom Kultury poszukuje dynamicznej i entuzjastycznej osoby na stanowisko specjalisty ds. organizacji imprez.

Wymagania
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów eventowych,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz planowania,
  • umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie,
  • odpowiedzialność, sumienność, kreatywność i elastyczność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • samodzielność,
  • biegła znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane
  • doświadczenie w organizacji wydarzeń,
  • znajomość podstawowych zasad funkcjonowania instytucji kultury,
  • znajomość języka angielskiego.
Zakres obowiązków
  • aktywny udział w przedsięwzięciach związanych z realizacją zadań Rzeszowskiego Domu Kultury, w tym organizacja i obsługa wydarzeń takich jak koncerty, spektakle, festiwale, eventy artystyczne itp.
  • przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej organizowania imprez, m.in.: sporządzanie kosztorysów, kart imprez itp.
  • monitoring oferty rynkowej w zakresie kultury.
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie (umowa na pełny etat)
  • nagrody adekwatne do zaangażowania,
  • fundusz socjalny,
  • szansę na rozwój i szkolenia,
  • możliwość realizowania własnych pomysłów,
  • sympatyczny i kreatywny zespół.
Wymagane dokumenty